piatok 1. júna 2012

A výhercom sa stáva....

Súťaž skončila  a ja som vyžrebovala výhercov... Nejdem to nejak zbytočne naťahovať takže ...


1. výherca : Veronika ( už som ti poslala výherný e-mail včera, tak sa prosím ozvi a vyber si knižný balíček, aby som mohla kontaktovať aj ostatných výhercov... máš ešte 24 hodín, potom budem musieť vyžrebovať ďalšieho výhercu. Ak ti náhodou neprišiel e-mail ozvi sa mi do komentárov )

2.výherca : Barborka ( ozvem sa len čo si prvý výherca vyberie balíček kníh. Ty si budeš vyberať zo zostávajúcich dvoch balíkov ...prvý mail o oznámení výhry ťa už čaká v e-mailovej schránke ak nie, píš do komentárov )

3. výherca : SkretulAngie ( čo zostane bude tvoje. Maj prosím strpenie, kým si baby pred tebou vyberú výhry a hneď potom sa ti ozvem...prvý mail o oznámení výhry ťa už čaká v e-mailovej schránke ak nie píš do komentárov   )


Ďakujem všetkým za komentáre. Veľa z vás mi pohladkalo srdiečko milými odkazmi a budem sa snažiť blogu čo najviac venovať, aby sa vám páčil stále viac a viac a našli ste si v ňom každý to svoje. Gratulujem všetkým výhercom a dúfam, že sa Vám súťaž páčila. Pre ostatných nezúfajte súťaže určite ešte budú...

5 komentárov: