utorok 2. októbra 2012

Výhercom sa stáva ....


Súťaž skončila a vy už určite nedočkavo očakávate mená víťazov. Ako isto viete, súťaž som usporiadala vďaka tomu, že som si konečne zriadila aj FB stránku tohto blogu. To som však ešte netušila, koľko sa vás zapojí. A tak počet účastníkov narastal a narastal a FB malo zrazu viac ako 100 like-ov. No to si zaslúži ešte bonus no nie? Takže k dvom balíčkom som a teda dvom výhercom som vyžrebovala ešte jedného. A teraz už k víťazom :

1. víťaz : Sarah


- balíček : Zlodejka duší a Nikto nie je bez viny

2. víťaz : Lia Bree


- vybrala si bonusovú knihu, ktorú som do súťaže dala v rámci 100 like-ov FB stránky : Strach múdreho muža 

3. víťaz : Dada


- zostal jej druhý balíček : Pod vražednou oblohou a Očami vraha


Gratulujem baby :) !!!! Ostatní nezúfajte. Súťaže ešte budú. A hlavne pozerajte svoje e-mailové schránky, pretože mi vydavateľstvo Slovart poskytlo krásne záložky a ja som sa rozhodla, že niektorým rozpošlem. 



6 komentárov: