pondelok 5. novembra 2012

Úryvok z pripravovanej knihy Dedička od Amandy Hockingovej

Už dávnejšie som avizovala na FB stránke Knihománie, že na Slovensku vyjde kniha od Amandy Hockingovej Dedička. A už je to skoro tu. 14. novembra si ju môžete kúpiť už aj vo vašom kníhkupectve. Pokochajte sa nádhernou obálkou, prečítajte anotáciu a v neposlednom rade máte aj úryvok z tejto knihy. Sama som zvedavá aká bude, pretože som po nej až tak veľmi nepoškuľovala, no pravdu povediac teraz, keď bude ten náš preklad, veľmi rada si ju prečítam.

anotácia :

Keď mala Wendy Everlyová šesť rokov, jej matka sa ju pokúsila zabiť, lebo bola presvedčená, že je obluda. O jedenásť rokov Wendy zistí, že mama možno mala pravdu. Nie je tá, za koho sa považovala, a celý život sa jej rozpadá – a to všetko spôsobil Finn Holmes.

Finn je tajomný chlapec, ktorý ju ustavične sleduje. Po každom stretnutí s ním je Wendy vykoľajená, a nesúvisí to iba s jeho príťažlivosťou, ktorú si nechce pripustiť. Onedlho sa však Wendy dozvie pravdu o svojom pôvode: je podhodenec. Hneď po narodení ju vymenili za iné dieťa a Finn ju prišiel odviesť do jej skutočného domova – do kráľovstva Trylov hlboko v horách. Wendy sa vyberie na cestu do čarovného sveta, o existencii ktorého ani netušila. Je krásny i desivý zároveň a Wendy sa preň musí vzdať starého života a vyrovnať sa s tým, čo ju čaká.


Dedicka_s. 269-274

1 komentár:

  1. po tejto knihe poškulujem už dlhšie :) až som to nevydržala a celú sériu som si zobstarala v angličtine :) som na ňu naozaj zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť