nedeľa 17. apríla 2011

Quote of the Week ( 8 )

Quote of the Week

Ja viem viem. Meme sa malo konať včera ale akosi som nestíhala. V poslednej dobe sa na mňa kopí veľa vecí. Tak neskoro, ale predsa no nie?

Toto meme usporiadava  Judit.  Objavuje sa sa viacerých blogoch pravidelne v sobotu. O čo ide? Vyberiete si knihu alebo aj dve tri a napíšete z nich romantickú scénu, vtipnú scénu a silný moment. Ak chcete vedieť podrobnejšie infošky obráťte sa na Juditin blog sem.

Dnes som si pripravila momenty z knihy, ktorú teraz čítam. Ešte nie som ani na konci a už má kniha v mojom srdiečku miesto. Najprv som si myslela, že ma ničím úžasným nemôže nadchnúť, ale príjemne ma prekvapila. Viac spomeniem v recenzií, ktorú niekedy v priebehu týždňa hodím na blog. 




Simone Elkeles - Du oder das ganze Leben


Vtipná scéna :

 "Komm rein, dann reden wir", sagt sie und öffnet meine Autotür. " Ich freire mir hier gerade den Arsch ab. Warum dauern die Sommer in Chicago eingentlich nicht länger?" 
Als wir drinnen sind, ziehe mich meine Schuhe aus, damit ich ihre Eltern nicht wecke. 
" Keine Sorege, die sind schon vor eine Stunde ins Fitnesscenter werschwunden." 
" Warum ist Doug dann aus dem Fenster geklettert?" 
Siera zwinkert mir zu. " Damit unsere Beziehung nicht langweilig wird. Kerle stehen auf Abenteuer."

"Poď ďalej, potom sa porozprávame, povedala a otvorila dvere na mojom aute. " Odmŕzam si tu akurát zadok. Prečo netrvá leto v Chicagu dlhšie?"
Keď sme prišli dnu, vyzula som si moje topánky, aby som nezobudila jej rodičov.
" Žiadne obavy, tí zmizli už pred hodinou do Fitnescentra."
" Prečo teda liezol Doug z okna? "
Siera na mňa mrkla. " Aby nebol náš vzťah nudný. Chlapi majú radi dobrodružstvá."


Romantická scéna :

" Und was möchtest du in diesem Moment?" Ich verspüre gerade den unbändingen Wunsch, seine Wunden zu heilen und meine eingenen zu vergesen.
Seine Fingerspitzen berühren meine Wange.
Mein Atem stock. " Möchtest du mich küssen, Alex?"
" Dios mío, ich möchte dich küssen, deine Lipen smecken, deine Zunge."
Er fährt mit den Fingerspitzen zährtlich meine Lippen entlang. " Möchtest du, dass ich dich küsse? Niemand außer uns würde es wissen."

" A čo chceš v tomto momente? " Cítila som bezpodmienčné prianie, hojiť jeho rany a na svoje vlastné zabudnúť.
Končekami prstov sa dotkol mojej tváre.
Môj dych sa zastavil. " Chceš ma pobozkať, Alex?" 
" Dios mío, chcem ťa pobozkať, ochutnať tvoje pery, tvoj jazyk."
Prechádzal mi jemne končekami prstov cez moje pery. " Chceš, aby som ťa pobozkal? Nikto, okrem nás o tom nebude vedieť."


Silný moment :

Dios mío, ich bewundere sie. Mit Brittany zusammen sein, gibt meinem Leben etwas, das bisher darin gefehlt hat, etwas ... Richtiges
Aber wie soll ich sie davon überzeugen?

Dios mío, obdivujem ju. Byť s Brittany, dáva môjmu životu niečo, čo mi doteraz chýbalo, niečo.... Správne.
Ale ako ju mám o tom presvedčiť? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára