nedeľa 10. apríla 2011

Herecké obsadenie vo filme Hry o život

Peeta - hrať ho bude herec menom Josh Hutcherson ( Most do krajiny Terabithia ). Názory sú rôzne. Mnoho fanúšikov hovorí jednoznačne áno, ale ešte viac ľudí kričí jasným NIE. Ako jeho už len mohli vybrať?  No každopádne Jennifer Lawrence si nebude odfarbovať vlasy sama :).  To, ako to bude vyzerať po úprave si netrúfam povedať ani ja. Každopádne som zvedavá ako sa s úlohou popasuje.
Gale - tento herec menom  Liam Hemsworth ( Posledná pieseň - áno tam kde hrala Miley Cyrus ) si zahrá tiež. No to je už kapánek iné kafe. Neviem ako vám ale tento herec sa mi celkom pozdáva. Aspoň čo sa týka zovňajšku. 

Toto čudo menom Jennifer Lawrence, bude hrať Katniss, to už určite viete. Už je toho celý internet. Ale pripomeňme si tú zúfalú voľbu ešte raz. No táto hviezdička sa bude musieť popasovať s úlohou najviac. Na sfilmované Hry o život som maximálne zvedavá. Dúfam, že hereckým obsadením nebudeme banovať. Téda, ale mnohým som dúfam adrenalín nezvihla :D.


Správu mám z http://jabberjays.com/

7 komentárov:

  1. Ja sa na to do kina strašne teším, ale podľa mňa vybrali strašných hercov. A najstrašnejší je ten, čo má hrať Galea...nemôžem si pomôcť...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no mne sa zasa Liam páči ako vzhľadovo je fakt kus, ale či budú stačiť jeho herecké výkony... a čo sa týka zasa Josha, ten sa mi svojim hereckým talentom strašne páči, no naopak neni mi sympatický vzhľadovo... k Jennifer sa radšej nevyjadrujem to je kapitola sama o sebe :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsem z nich spokojená jenom s Joshem... :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jennifer Lawrence ako Katniss mi tam sedí.. ale herec čo má hrať Peetu.. tak ten vôbec :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mně tam zase vumec nesedí Liam Hemsworth. Nedokážu si ho představit jako hurikána a ani se mi jako herec nelíbí...Sem zvědavá jak dopadne film:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja nie som spokojna iba s vyberom Peeta. Ale uz sa tesim na filmove spracovanie.

    OdpovedaťOdstrániť