utorok 19. apríla 2011

Teaser Tuesday ( 7 )



Týždenné meme ktoré usporiadava shouldbereading.


O čo ide :

  • zober knihu, ktorú momentálne čítaš
  • otvor ju na náhodnej stránke
  • z tej stránky, ktorú si náhodne otvoril napíš dve teaserové vety 
  • NEZAHRŇUJ DO TOHO SPOILERY !!!!! 
  • zdieľaj názov knihy a meno autora, aby ti mohli ostatní TT účastníci tvoju knihu dať do svojej "to-read" záložky

Immortal Beloved Entflammt - Cate Tiernan



Solis legte den Kopf schief : "Was sagtest du, von wo du kommst?"
Im meinem Kopf schrillten Alarmglosken.

Solis naklonil hlavu : " Čo povieš, odkiaľ prichádzaš? "
V mojej hlave prenikavo zazvonil poplašný zvon.

9 komentárov:

  1. Tohle mi něco říká tahle kniha... Co je to zač? Jinak pěkný cover, líbí se mi.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Syki on je to toto http://www.goodreads.com/book/show/7823549-immortal-beloved akurát nemecky preložená s nádhernou obálkou... teda nemci sa s obálkami riadne snažia som unesená

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem si říkala, že mi to Immortal Beloved je povědomé, ale nespojila jsem si to dohromady. Ale tahle jejich obálka je vážně podařená. A jaká ta kniha je? Já jsem si ji tak před půl rokem chtěla koupit v Polsku, ale pak jsme si vzala jinou.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zatiaľ som len na začiatku včera som ani čítať nemohla lebo nám zatepľujú bytovku a som na nervy z toho vŕtania a búchania... potom hodím dáke info aj na GR... a najhoršie je že mám zálusk na ďalšie dve nemecké vydania a muž ma už zabije koľko míňam na knihy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fajn, budu tvůj postup sledovat na GR :D A s tím zateplováním baráku nezávidím, vím, jaký randál to dělá, ale snad to budou mít brzo hotové. Já se držím zuby nehty, abych si neobjednala další knihy, co bych chtěla, protože jsem si napočítala, že za tento měsíc mi jich domů došlo prozatím 9 (ne všechny jsem si sice sama koupila, ale i tak je toho dost). Nejen, že je kvůli mně pošťák chudák už uběhaný, ale naši už toho asi taky začínají mít dost :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no ono nám budú zateplovať barák až do konca leta pretože je to velmi dlhý barák a plus ešte aj balkóny idú meniť... no čo ti poviem paráda :(.... knihy no ja som povedala mužovi že knihy tento mesiac vôbec nebudem kupovať a hold nevidalo :D jeho porazí :D

    inak 9 kníh fuh no to je teda dobré skóre na mesiac

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj, tak to ti jen můžu popřát pevné nervy a sluchátka na plno v uších, pokud tě to při čtení nerozptyluje.

    Já dostala 4 knihy na recenzi, 1 mi po měsíci přišla jako výhra (první a poslední) a 4 mi došly už někdy objednané z března + ještě 1 by mi měla z BD dorazit. Takže to zase bude 10 knih :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. no :D ... ja som nevyhrala ešte nič a ak by som aj vyhrala asi by som posunula lebo angličtinu neviem a nemecké súťaže nie sú pre iné štáty takže smola... za recenziu - posledne poslali nádherné tvory ešte minulý mesiac takže zatiaľ nič nové... no a ja mám otvorené BD a rozhodujem sa či šťuknem alebo nšťuknem lebo sú dve knihy už v košíku :D

    sluchátka nehrozí - počúvam totižto dosť tvrdú hudbu takže buď počúvam alebo čítam obe sa nedá skĺbiť naraz :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Co ty posloucháš tyjo, že je to tak hardcore :D

    OdpovedaťOdstrániť