nedeľa 9. septembra 2012

!!! SÚŤAŽ !!!


Ako som už avizovala na FB stránke blogu, rozhodla som sa spustiť opäť súťaž. FB stránke som sa dosť dlho vyhýbala, ale minulý mesiac som sa akosi znenazdajky rozhodla, že si ju predsa len urobím. No a čo by to bolo za oslavu, keby sa zaobišla bez súťaže? A keďže som dala na rozhodovanie niekoľko kníh a jednoznačne nebola vybratá ani jedna, urobím na Vás malú kuľehu :D. Ja som do súťaže dala rovno všetky zmieňované. Prekvápko :)

Bude sa súťažiť o :

1. balíček



2. balíček


Pravidlá :

  • súťaž bude trvať od 9.9.2012 do 30.9.2012
  • otvorená je pre ČR aj SR
  • vyplň formulár 
  • získanie extra vstupov : za nasledovanie blogu, za like na FB stránku blogu, za koment k recenzií a za šírenie súťaže ďalej
  • výhercov budem žrebovať pomocou random.org a budem ich kontaktovať cez e-mail, ktorý zadáte do formulára
  • prvý výherca si bude mať možnosť vybrať si z dvoch balíčkov a druhému výhercovi logicky ostáva druhý balíček
  • Dúfam, že budete spokojní a teraz už dosť rečneniu a hor sa do súťaženia





13 komentárov:

  1. Už sa len tíško modliť, aby som to vyhrala O:) :D Ale samozrejme - všetkým držím palce ;) Tie ceny sú nesmierne lákavé. Slintám! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. utri slinku Stormy možno sa usmeje šťastie...čo ty vieš :)... ja by som aj všetkým dala knihu keby som vyhrala loto, dajme tomu, tak kúpim každému nasledovateľovi blogu, aby ste videli ako si vás všetkých cením :D :D :D

      Odstrániť
  2. paani to jsou uzasne ceny... snad se mi postesti :D a taky preju stesti i ostatnim

    OdpovedaťOdstrániť
  3. z tohto 3 knihy už mám, super 8D ale Očami vraha by bolo skvelé mať 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne tie knihy čo mám na wishliste :) si fakt super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. no skôr som sa nevedela rozhodnúť o akú knihu mám dať súťaž, tak som dala všetky z ktorých som vyberala :D

      Odstrániť
  6. Super výber, ani k jednej som sa ešte nedostala.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. waau, tie knihy - super vyber. Uz sa len modliť. :) hihh ......som novacik a velmi rada by som take daco vyhrala, knizky su lakave. Stasstie aj ostatnym :) Diki ze som v marci objavila tvoj blog - uz ho sledujem dost dlho . Si super baba ........... :-) ahoooj :D - Patty
    -uz len : - have_a_nice_day -

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kedy bude vyhodnotenie ? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Diki :-) Drzim si palce :-) :-P

    OdpovedaťOdstrániť