nedeľa 17. februára 2013

Oslava 2. narodenín blogu - súťaž !!!

Takže ako už nadpisu vyplýva, je to už ďalší rok čo vznikla Knihománia. Čo všetko sa za ďalší rok zmenilo? Začala som spolupracovať s ďalšími vydavateľstvami, na blogu som privítala zasa o niečo viac následníkov a blog má už aj FB stránku, ktorú som po dlhom váhaní spustila. Ja by som bez toho blogovania hádam už ani nežila. Tak nejak mi to vliezlo nadobro pod kožu a stalo sa to mojou súčasťou.
Strašne rýchlo to letí a ja som na tie narodeniny dokonca zabudla. Skoro ma trafil šľak na mieste, keď som zistila, že mi na blogu svietia 2.narodeniny.


Chcem poďakovať všetkým mojim čitateľom, ktorí stále čítajú recenzie a články, ktoré uverejňujem. Každý komentár ma zahreje pri srdiečku a fakt nie je nič lepšie ako vedomie, že to čo uverejním niekto číta. Ďakujem aj všetkým blogerom, či už slovenským alebo českým, ktorí mi odporučia dobrú knihu a hlavne komunikovať s niekým, komu sa knihy páčia rovnako ako mne je super, nakoľko v mojom okolí až toľko ľudí nie je. Knižná blogsféra sa totálne za posledný rok rozrástla a spustil sa totálny boom v zakladaní knižných blogov. Je úplne úžasné koľko nás tu už je.
Chcela by som sa poďakovať aj vydavateľstvám Slovart, Fragment, Ikar, Fortuna Libri, Ediposs, Albatrosmedia, Egmont, Motýľ a Enigma... a množstvo českých vydavateľstiev, ktoré nás zásobujú slušnou nádielkou kníh. Kvôli ktorým je na trhu už množstvo kníh a my môžeme čítať naše obľúbené žánre. Ďakujem za každý recenzný výtlačok, ktorý sa mi dostal do rúk.
Dúfam, že to so mnou vydržíte aj ďalší rok a ja sa budem snažiť aby blog prekvital.
No a kedže je už tá oslava tých narodenín blogu, patrí k tomu samozrejme súťaž.


Súťažíme o :

1. cena


2. cena 


- výherci dostanú k cenám aj záložky a diáriky na rok 2013 

Za ceny do súťaže ďakujem vydavateľstvu Fragment.

Pravidlá súťaže :

  • súťaž je otvorená pre Slovákov ako aj Čechov
  • prebiehať bude od 17. februára do 3. marca 2013
  • opäť klasika vyplnenie formulára
  • tentoraz budú aj vstupy naviac za sledovanie blogu, FB a za jednu mini otázku
  • klasika žrebovanie pomocou random.org
  • výhercov budem kontaktovať e-mailom čo najrýchlejšie po ukončení súťaže 
  • držím palce aj na nohách :)


3 komentáre:

  1. Všetko najlepšie a ďalej takto prekvitajúci blog 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prajem všetko najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. všetko najlepšie a do dalšieho roku /dúfam, ze ich bude ovela OVELA! viac/ ti prajem ešte viac nasledovatelov, komentárov a prečítaných kníh a hlavne nech sa ti s blogom darí aspoň tak ako doteraz :) pokračuj v tom čo robíš lebo Knihománia je skvelý blog :) ktorý si zaslúzi kazdeho jedneho nasledovatela, ktoreho má :)

    OdpovedaťOdstrániť