sobota 24. septembra 2011

Nemecká továreň na cover - časť druhá

Ďalšia dávka nemeckých coverov ma nenechala chladnou. Netvrdím, že sa Nemcom podarili tak ako je originál, ale ani tieto obálky nie sú na zahodenie. Na dnes som vám pripravila 3 knihy, na ktoré sa neskutočne teším, z toho 2 knihy ( prvé časti ) už mám vo svojej zbierke a pochopiteľne chcem aby sa mi s druhou časťou v poličke hodili. 

Prvý cover je na knihu, ktorá sa teší veľkej obľube, veľmi sa všetci na ňu tešíme - Crossed Ally Condie. Nemecký cover " Die Flucht " tak ako ten prvý, akoby priblížili a vsunuli si tam tie svoje obrie písmená. Popravde nie je to, to pravé orechové, ale priznajme si to. Tento diel by som bola schopná čítať aj v španielčine keby všetko zlyhalo :D....


Druhá kniha na ktorú sa nesmierne teším a dovolím si priznať, že dokonca viac ako na pokračovanie Matched, je pokračovanie knihy Birthmarked od Caragh O Brien Prized. Nemecká obálka "Das Land der verlorenen Träume" sa s prvou časťou veľmi nezmenila, iba vo farebnom prevedení. Je ale nádherná....



Poslednú knihu som si vybrala od autorky Lauren Oliver Delirium. Sú na ňu úžasné ohlasy a ja sa na ňu neskutočne teším. Tu Nemci stavili na niečo úplne nové a mne sa to niečo nové veľmi páči.....




No čo poviete na tých Nemcov? Majú byť na čo pyšní čo? Ale aby sa nepovedalo, idem vám ukázať ako dovrzali obálku Crescenda " Bis das Feuer die Nacht erhellt "od Beccy Fitzpatrick...








5 komentárov:

  1. Super obálky, hlavne tá od Deliria mi vyrazila dych... :) Vážne, stále sa k nej musím vracať... A znova... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zrovna jsem pocítila touhu žít v Německu. Nejenomže jim tam všechno skoro okamžitě vydají, a ještě nemají kaziče obálek... *jealous*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty německé obálky se mi líbí víc jak ty originální. Jsou prostě nádherné. Ale je pravda, že obálku Crescenda pěkně zvrzali, tak je příšernááá!! :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Freckles presne to sa mi páči, že keď už vymyslia obálku tak je to niečo úžasné... ale majú kaziteľov obálok :D... akurát teraz som pozerala na knihu Ty proti mne od Jenny Downham a tam majú normálne, že krajec chleba vyobrazený na obálke a cez to maslom napísaný názov :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Němci se s něčím seknou, ale většinou mají vážně povedené obálky. I německá verze knihy The Demon Trapper's Daughter vypadá dobře.

    OdpovedaťOdstrániť