utorok, 31. januára 2012

Mesačná chvastačka 9. december - január


Mesačná chvastačka  meme, ktoré usporadúva Judit
  1. ukáž čo za knihu si si kúpil/a 
  2. ktorú si vyhral/a
  3. dostal/a si ako darček
  4. dostal/a za recenziu od vydavateľstva

Opäť som spojila december a január, pretože som minulý mesiac chvastačku nestihla zverejniť.






DECEMBER :

V decembri mi doniesol Ježiško Pobrežie hrôzy od Carrie Ryan ( recenzia ) a Behemóta od Scotta Westerfelda ( recenzia ). Obe knihy sú už prečítané, som s nimi nadmieru spokojná a na každú som už stihla napísať recenziu. Okrem toho mi vydavateľstvo Slovart poskytlo recenzný výtlačok - za čo samozrejme ďakujem - knihy Údolie - Hra ( recenzia ) od nemeckej autorky Krystyny Kuhn.

JANUÁR :

V tomto mesiaci som si dopriala knihy Prežila som svet od Mirky Varáčkovej, na ktorú sa nesmierne teším a druhú časť knihy Matched ( SK názov Dokonalý pár ) s názvom Crossed, samozrejme v nemeckom znení ( Die Flucht ). Ostatné knihy som dostala od vydavateľstva Ikar, ktorému naozaj veľmi pekne ďakujem. Naprieč vesmírom ( recenzia ), Prekliatie vlkov ( recenzia ), Inkarceron, ktorý túžim prečítať už ajajáj dlho.... hádam sa už k nemu konečne dostanem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára