piatok 23. decembra 2011

Naj kniha roka 2011 SK a CZ #12

A je to tu! Posledné hlasovanie a budeme poznať všetkých víťazov jednotlivých mesiacov. A čo potom? Za plotom :D!



Samozrejme bude čakať VEĽKOLEPÉ FINÁLE!!! Tešíte sa? Ja strašne a som strašne zvedavá, akú knihu si vyberiete. V novembri ste si zo všetkých kníh zvolili tram-ta-dá Pobrežie hrôzy od Carrie Ryan. Môj skromný názor? Spravili ste dobre a kto ešte túto knihu nečítal, šup šup. Jednoducho dokonalá, úžasná, neprekonateľná, skveláááááá! No ale poďme k decembru kde hlasujete spomedzi týchto kníh :

Slovart
Ikar
Ikar

Egmont

Ikar


V mesiaci listopad ste si odhlasovali za knihu Pokrevní pouta od Richelle Mead. V celku dobre, keď už Vampírská akademie nezvíťazila tak tú máme pani Mead aspoň takto :). Syki bola strašne zlatá a zverejnila vychádzí v 2011 a tak som s vami Čechmi nemala problém nahromaždiť všetky knihy, čo u vás vyšli. Za mesiac prosinec máte na výber z týchto kníh :

BB/art
JOTA
Baronet

Knižní klub

Fantom print

Epocha

Knižní klub


Fantom print
Egmont
Zoner press

Zoner Press


A čo na záver? Dnes ešte sledujte blog, pretože zverejním víťaza knižného hopu, ktorého som sa zúčastnila spolu s ďalšími 15-timi blogmi a ktoré iniciátorkou bola hore spomenutá Syki@Knižnídoupě. Idem to všetko teraz pekne prepočítať a vyžrebovať. Tak sa ešte stavte!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára